Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera
Opublikowano: 2009-04-10, czytano 6256, źródło: www.kep.pl
DHL Express (Poland) przygotował pakiet dla rynku e:commerce B2B i B2C. Obejmuje on zarówno usługi transportowe jak i opcje dodatkowe wspomagające logistyczny proces obsługi klientów sklepów internetowych oraz firm, które dystrybuują swoje towary za pośrednictwem Internetu. ,,
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki
Rozwiązania DHL Express zostały dostosowane i wspierają potrzeby tych klientów, którzy wykorzystują Internet jako kanał sprzedaży. Ze względu na różne wymagania odnośnie czasu doręczenia przesyłek, doręczenie może odbywać się w trzech standardach - do końca następnego dnia roboczego oraz w ramach usług terminowych z określoną godziną doręczenia – DHL DOMESTIC EXPRESS 9:00 (ekspresowe doręczenie zamówionych towarów następnego dnia roboczego przed godz. 9:00) oraz DHL DOMESTIC EXPRESS 12:00 (ekspresowe doręczenie zamówionych towarów następnego dnia roboczego przed godz. 12:00). W pakiecie uwzględnione zostały usługi dodatkowe, które mogą wspomóc wzajemne rozliczenia finansowe pomiędzy firmą czy sklepem internetowym a klientami. Należą do nich COD czyli opłata za pobranie i zwrot należności oraz ROD, w ramach którego DHL Express zwraca potwierdzone dokumenty dołączone do listu przewozowego przesyłki. W pakiecie została także przewidziana bezpłatna usługa PŁACI ODBIORCA, dająca gwarancję ceny dla odbiorcy ustaloną pomiędzy DHL Express a firmą czy sklepem internetowym dla przesyłek dostarczanych do końca dnia roboczego.
W ramach pakietu firmy i sklepy internetowe mogą korzystać z licznych rozwiązań serwisowych DHL Express. Obejmują one zarówno sam proces składania zleceń jak i późniejsze śledzenie jego realizacji. Zlecenie może być składane telefonicznie za pośrednictwem Contact Center, strony internetowej www.dhl.com.pl/zamowkuriera oraz poprzez program komputerowy eCAS, łączący bezpośrednio system sklepu internetowego z systemem DHL Express. Instalowany bezpłatnie przykładowo drukuje listy przewozowe, co znacznie usprawnia sam proces nadawania większej liczby przesyłek. Sklepy internetowe lub firmy, które mają stałych odbiorców, regularnie zamawiających produkty w określonym czasie i ilości, mogą usprawnić sam proces wysyłkowy dzięki dyspozycji stałych zleceń odbioru. Pomocną opcją jest e-Powiadomienie o doręczeniu przesyłki krajowej dostępne na stronie www.dhl.com.pl/e-powiadomienie. W ramach tej funkcji na podany adres e-mail (w zależności od wpisanego adresu – nadawcy lub odbiorcy) wysyłane są informacje o aktualnym statusie doręczenia konkretnej przesyłki. Wiadomości są przekazywane od momentu podjęcia przesyłki przez kuriera, aż do momentu jej doręczenia do odbiorcy. Śledzenie losów przesyłek oparte jest o informacje na bieżąco przekazywane do systemu DHL Express. Gdzie obecnie znajduje się przesyłka klienci mogą także sprawdzić za pośrednictwem strony internetowej czy telefoniczne w Contact Center.
„Handel internetowy to dziś jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynkowych. Z punktu widzenia firmy kurierskiej ma też specyficzne wymagania odnośnie samego procesu obsługi klientów. Oferując dedykowany pakiet usług, skupiliśmy się na sprostaniu oczekiwaniom tej grupy klientów” powiedział Paweł Lazar, dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej DHL Express (Poland). „Teraz będziemy bacznie obserwować zmiany i tendencje zachodzący na tym rynku. To pozwoli nam na zaproponowanie kolejnych rozwiązań w zakresie jego efektywnej obsługi kurierskiej”.
Opublikowano: 2009-04-10, czytano 6256, źródło: www.kep.pl
Nowa strona DHL - już wkrótce.
2010-04-12 (czytano: 4690 razy)
Nowy terminal DHL w Wałbrzychu
2010-03-04 (czytano: 7109 razy)
DHL Express uruchomi siedem nowych terminali
2009-11-09 (czytano: 8261 razy)
Szybkie porównanie cen paczki - 5 kg:
2010-01-15 (czytano: 46608 razy)
2015-11-29 (czytano: 20878 razy)
2009-12-15 (czytano: 20702 razy)
2010-01-12 (czytano: 19969 razy)
Kolporter Express zmienił nazwę.
2010-08-17 (czytano: 14023 razy)
Firmy kurierskie - Raport UOKiK
2009-05-21 (czytano: 12345 razy)
8 prostych zasad UPS jak ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin
2009-07-22 (czytano: 10935 razy)
Przesyłki międzynarodowe w GLS
2009-08-20 (czytano: 9596 razy)
Terminowość poczty, badanie UKE.
2010-07-30 (czytano: 8916 razy)
2014-04-15 (czytano: 8860 razy)
Szybkie porównanie cen paczki (export) - 1 kg: