Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera
Opublikowano: 2012-11-30, czytano 3061, źródło:
Do akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012, która odbędzie się 3 grudnia 2012., przystąpiło ponad 1700 sklepów. Zakupów będzie można dokonywać w godzinach od 00:01 do 23:59. Najwięcej sklepów zgłosiło się w kategoriach: Odzież, dodatki 13,6%, Dom i ogród 13%, Dla Dzieci 10% oraz Uroda 8% i Sport 6%.
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki
Kategorie te pokrywają się dokładnie z ofertą w poprzedniej edycji. Pełną listę sklepów można znaleźć na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.
Zakupy będzie można zrobić 3 grudnia (poniedziałek) w godzinach od 00:01 do 23:59.
Klient zakupów online
Akcja Dzień Darmowej Dostawy zrzeszająca środowisko e-commerce wpisuje się w potrzeby polskich klientów. Jak wynika z raportu firmy PMR „Handel internetowy w Polsce 2012. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2012-2014” głównym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe klientów jest korzystna cena produktów sprzedawanych online (76%). Na drugim miejscu jest wygoda jaka wiąże się z zakupami w sieci (brak konieczności udawania się na zakupy, wygodny system płatności, towar dostarczany na miejsce itp.).
Raport firmy PMR pokazuje także, iż klienci robiący zakupy online to osoby posiadające duże doświadczenie w korzystaniu z Internetu, 77% z nich korzysta z sieci ponad 5 lat. Najczęściej kupowanymi grupami produktów są odzież i obuwie, które zakupiło 62% respondentów badania, następnie RTV, AGD i sprzęt elektroniczny (59%) oraz książki (54%), części motoryzacyjne (53%), kosmetyki (38%), DIY i meble (37%).
W 2011 Polacy wydali w sieci 4,51 mld euro, a statystycznie na jednego ankietowanego przypadało 15 produktów zakupionych online (Centre for Retail Research / Internet Retailing / WirtualneMedia, za eKomercyjnie.pl 27.01.2012).
Dlaczego sklepy decydują się na udział w Dniu Darmowej Dostawy?
Organizator – serwis eKomercyjnie.pl - dokonał podsumowania poprzedniej edycji akcji z 2011, przeprowadzając ankietę wśród sklepów. Badanie objęło 460 sklepów, co stanowiło 25% wszystkich biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy. 88% sklepów zauważyło zwiększony ruch w dniu akcji DDD na swoich stronach, z czego 33% stwierdziło, że liczba odwiedzin w ich sklepie wzrosła w przedziale od 100 do 300%. 8% zauważyło wzrost na poziomie od 500 do 2000%. Jeśli chodzi o sprzedaż, to największy zadeklarowany wzrost wyniósł 2800%. Najwięcej badanych (29%) potwierdziło wzrost sprzedaży w przedziale 100-500%. Średnia wzrostu dla wszystkich ankietowanych sklepów wyniosła 178%. Sklepy postrzegają akcję jako dobre działanie marketingowe i PR oraz liczą na wzrost świadomości marki sklepu wśród internautów oraz na pozyskanie nowych klientów. W tym roku wszystkie firmy liczą na powtórzenie tych wyników.
Akcję wspierają nie tylko sklepy, ale także firmy świadczące usługi dla branży e-commerce, co pozwala na konsolidację branży. Partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy są: Apaczka, Unizeto Technologies (partnerzy premium), GetResponse (partner technologiczny), Ceneo, Nokaut, Afiliant, Shoper, Kuriernet, Rajapack, freshmail, Groupost, Sendit, KodyRabatowe.pl, PayByNet, Brand24, iMall24 / Comarch, eCommerce24.pl. Partnerzy medialni: Kurierem.pl, W Roli Mamy, RuszamySię, polki.pl, eKomercyjnie.pl, Wizaz.pl, Dziennik Internautów oraz We-Dwoje.pl.
-----------------------------------
eKomercyjnie.pl – największy serwis internetowy dla osób związanych z branżą e-commerce. Misją eKomercyjnie.pl jest promocja dobrych praktyk i profesjonalnego podejścia do sprzedaży w sieci. Portal publikuje kompleksowe poradniki dotyczące zakładania i rozwijania e-sklepów, oferuje publicystykę autorstwa osób związanych z rynkiem handlu elektronicznego oraz wywiady z właścicielami sklepów internetowych i przedstawicielami branży. Informuje także o najciekawszych zagranicznych projektach e-commerce i newsach z branży. Dodatkowo redakcja od ponad roku wydaje miesięcznik Magazyn eKomercyjnie.pl dedykowany branży e-commerce, ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Magazyn publikowany jest w formacie pdf i notuje kilkanaście tysięcy pobrań miesięcznie.
Krzysztof Bartnik – prezes eKomercyjnie Sp. z o.o., specjalista w zakresie e-commerce, pomysłodawca i organizator akcji Dzień Darmowej Dostawy w Polsce.
Opublikowano: 2012-11-30, czytano 3061, źródło:
2015-11-29 (czytano: 20642 razy)
Firmy kurierskie partnerami Dnia Darmowej Dostawy 2014
2014-11-30 (czytano: 5353 razy)
2014-10-23 (czytano: 3189 razy)
Dzień Darmowej Dostawy w Polsce jak Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych
2013-11-15 (czytano: 2758 razy)
2013-10-28 (czytano: 2970 razy)
3 grudnia 2012 Dniem Darmowej Dostawy - w tym dniu ezakupy bez kosztów przesyłki
2012-11-12 (czytano: 3037 razy)
Firmy kurierskie Partnerami DDD 2011
2011-11-29 (czytano: 3428 razy)
30 listopada - Dzień Darmowej Dostawy
2011-11-21 (czytano: 3426 razy)
Szybkie porównanie cen paczki - 5 kg:
2010-01-15 (czytano: 46142 razy)
2015-11-29 (czytano: 20642 razy)
2009-12-15 (czytano: 20188 razy)
2010-01-12 (czytano: 19493 razy)
Kolporter Express zmienił nazwę.
2010-08-17 (czytano: 13698 razy)
Firmy kurierskie - Raport UOKiK
2009-05-21 (czytano: 12189 razy)
8 prostych zasad UPS jak ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin
2009-07-22 (czytano: 10799 razy)
Przesyłki międzynarodowe w GLS
2009-08-20 (czytano: 9486 razy)
Terminowość poczty, badanie UKE.
2010-07-30 (czytano: 8685 razy)
2014-04-15 (czytano: 8671 razy)
Szybkie porównanie cen paczki (export) - 1 kg: