Ponad 1700 sklepów weźmie udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy

Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera


Ponad 1700 sklepów weźmie udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy


Opublikowano: 2012-11-30, czytano 3061, źródło:


Do akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012, która odbędzie się 3 grudnia 2012., przystąpiło ponad 1700 sklepów. Zakupów będzie można dokonywać w godzinach od 00:01 do 23:59. Najwięcej sklepów zgłosiło się w kategoriach: Odzież, dodatki 13,6%, Dom i ogród 13%, Dla Dzieci 10% oraz Uroda 8% i Sport 6%.

Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki

Kategorie te pokrywają się dokładnie z ofertą w poprzedniej edycji. Pełną listę sklepów można znaleźć na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.

Zakupy będzie można zrobić 3 grudnia (poniedziałek) w godzinach od 00:01 do 23:59.

Klient zakupów online

Akcja Dzień Darmowej Dostawy zrzeszająca środowisko e-commerce wpisuje się w potrzeby polskich klientów. Jak wynika z raportu firmy PMR „Handel internetowy w Polsce 2012. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2012-2014” głównym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe klientów jest korzystna cena produktów sprzedawanych online (76%). Na drugim miejscu jest wygoda jaka wiąże się z zakupami w sieci (brak konieczności udawania się na zakupy, wygodny system płatności, towar dostarczany na miejsce itp.).

Raport firmy PMR pokazuje także, iż klienci robiący zakupy online to osoby posiadające duże doświadczenie w korzystaniu z Internetu, 77% z nich korzysta z sieci ponad 5 lat. Najczęściej kupowanymi grupami produktów są odzież i obuwie, które zakupiło 62% respondentów badania, następnie RTV, AGD i sprzęt elektroniczny (59%) oraz książki (54%), części motoryzacyjne (53%), kosmetyki (38%), DIY i meble (37%).
W 2011 Polacy wydali w sieci 4,51 mld euro, a statystycznie na jednego ankietowanego przypadało 15 produktów zakupionych online (Centre for Retail Research / Internet Retailing / WirtualneMedia, za eKomercyjnie.pl 27.01.2012).

Dlaczego sklepy decydują się na udział w Dniu Darmowej Dostawy?

Organizator – serwis eKomercyjnie.pl - dokonał podsumowania poprzedniej edycji akcji z 2011, przeprowadzając ankietę wśród sklepów. Badanie objęło 460 sklepów, co stanowiło 25% wszystkich biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy. 88% sklepów zauważyło zwiększony ruch w dniu akcji DDD na swoich stronach, z czego 33% stwierdziło, że liczba odwiedzin w ich sklepie wzrosła w przedziale od 100 do 300%. 8% zauważyło wzrost na poziomie od 500 do 2000%. Jeśli chodzi o sprzedaż, to największy zadeklarowany wzrost wyniósł 2800%. Najwięcej badanych (29%) potwierdziło wzrost sprzedaży w przedziale 100-500%. Średnia wzrostu dla wszystkich ankietowanych sklepów wyniosła 178%. Sklepy postrzegają akcję jako dobre działanie marketingowe i PR oraz liczą na wzrost świadomości marki sklepu wśród internautów oraz na pozyskanie nowych klientów. W tym roku wszystkie firmy liczą na powtórzenie tych wyników.

Akcję wspierają nie tylko sklepy, ale także firmy świadczące usługi dla branży e-commerce, co pozwala na konsolidację branży. Partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy są: Apaczka, Unizeto Technologies (partnerzy premium), GetResponse (partner technologiczny), Ceneo, Nokaut, Afiliant, Shoper, Kuriernet, Rajapack, freshmail, Groupost, Sendit, KodyRabatowe.pl, PayByNet, Brand24, iMall24 / Comarch, eCommerce24.pl. Partnerzy medialni: Kurierem.pl, W Roli Mamy, RuszamySię, polki.pl, eKomercyjnie.pl, Wizaz.pl, Dziennik Internautów oraz We-Dwoje.pl.

-----------------------------------


eKomercyjnie.pl – największy serwis internetowy dla osób związanych z branżą e-commerce. Misją eKomercyjnie.pl jest promocja dobrych praktyk i profesjonalnego podejścia do sprzedaży w sieci. Portal publikuje kompleksowe poradniki dotyczące zakładania i rozwijania e-sklepów, oferuje publicystykę autorstwa osób związanych z rynkiem handlu elektronicznego oraz wywiady z właścicielami sklepów internetowych i przedstawicielami branży. Informuje także o najciekawszych zagranicznych projektach e-commerce i newsach z branży. Dodatkowo redakcja od ponad roku wydaje miesięcznik Magazyn eKomercyjnie.pl dedykowany branży e-commerce, ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Magazyn publikowany jest w formacie pdf i notuje kilkanaście tysięcy pobrań miesięcznie.
Krzysztof Bartnik – prezes eKomercyjnie Sp. z o.o., specjalista w zakresie e-commerce, pomysłodawca i organizator akcji Dzień Darmowej Dostawy w Polsce.



Opublikowano: 2012-11-30, czytano 3061, źródło:

Podobne artykuły


Dzień Darmowej Dostawy 2015

2015-11-29 (czytano: 20642 razy)

Firmy kurierskie partnerami Dnia Darmowej Dostawy 2014

2014-11-30 (czytano: 5353 razy)

Dzień darmowej dostawy 2014

2014-10-23 (czytano: 3189 razy)

Dzień Darmowej Dostawy w Polsce jak Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych

2013-11-15 (czytano: 2758 razy)

Dzień Darmowej Dostawy 2013

2013-10-28 (czytano: 2970 razy)

3 grudnia 2012 Dniem Darmowej Dostawy - w tym dniu ezakupy bez kosztów przesyłki

2012-11-12 (czytano: 3037 razy)

Firmy kurierskie Partnerami DDD 2011

2011-11-29 (czytano: 3428 razy)

30 listopada - Dzień Darmowej Dostawy

2011-11-21 (czytano: 3426 razy)

Szybkie porównanie cen paczki - 5 kg:


kurier paczkomaty logo Paczkomat®

od 16,73

Paczkomat®

kurier orlenpaczka logo ORLENpaczka

od 11,30

ORLENpaczka

Reklama

Tani kurierzy w sieci.

2010-01-15 (czytano: 46142 razy)

Dzień Darmowej Dostawy 2015

2015-11-29 (czytano: 20642 razy)

Ranking firm kurierskich

2009-12-15 (czytano: 20188 razy)

Opinie o firmach i ich ocena

2010-01-12 (czytano: 19493 razy)

Kolporter Express zmienił nazwę.

2010-08-17 (czytano: 13698 razy)

Firmy kurierskie - Raport UOKiK

2009-05-21 (czytano: 12189 razy)

8 prostych zasad UPS jak ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin

2009-07-22 (czytano: 10799 razy)

Przesyłki międzynarodowe w GLS

2009-08-20 (czytano: 9486 razy)

Terminowość poczty, badanie UKE.

2010-07-30 (czytano: 8685 razy)

DPD kupuje Siódemkę

2014-04-15 (czytano: 8671 razy)

Szybkie porównanie cen paczki (export) - 1 kg:


do Niemiec

od 40,65

najtaniej

do USA

od 157,02

najtaniej

do Holandii

od 42,13

najtaniej

do Francji

od 52,99

najtaniej

do Irlandii

od 47,10

najtaniej

do Włoch

od 66,20

najtaniej

do Chin

od 179,05

najtaniej

Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera

Wyceń swoją przesyłkę

Cały świat - przesyłki paczkowe do ponad 200 państw

Lista państw