Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera
GLS Poland i ORLEN rozpoczynają współpracę i tworzą pierwszą w Polsce sieć współdzieloną. To oznacza, że już wkrótce przesyłki krajowe i międzynarodowe GLS będzie można odebrać i nadawać w automatach paczkowych ORLEN. Biorąc pod uwagę liczbę udostępnianych maszyn, będzie to największa współdzielona (...)
PKN ORLEN zbuduje nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką „ORLEN w ruchu” dostępne poza stacjami paliw i zaangażuje się w rozwój punktów odbioru paczek i usług kurierskich, stawiając własne automaty paczkowe. (...)
Firma kurierska GLS Poland wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę InfoCourierService. To kolejny element personalizacji systemu dostaw. Dzięki temu GLS Poland dysponuje już kompleksowym zestawem rozwiązań dla nowoczesnego e-commerce. (...)
Firma kurierska Siódemka S.A. tworzy sieć partnerskich punktów przyjęć przesyłek. W Service Pointach będzie można szybko i bez zbędnych formalności nadać paczkę w dowolne miejsce w kraju. Założeniem firmy jest uruchomienie w jak najkrótszym czasie sieci punktów nadań na terenie całej Polski. O nawiązanie współpracy mogą ubiegać się wszyscy przedsiębiorcy posiadający lokal lub sieć lokali w atrakcyjnym miejscu.
dodano 2011-11-02 | czytano 5447 razy Pokaż całość
Od dziś robiąc zakupy na Allegro klienci Siódemki mają możliwość sprawdzenia gdzie znajduje się ich przesyłka posługując się jedynie swoim Nickiem oraz numerem aukcji. Jest to jedyna na polskim rynku tak niezwykle praktyczna i innowacyjna usługa śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym.
dodano 2011-06-29 | czytano 7980 razy Pokaż całość
Siódemka S.A zmodernizowała stronę internetową www.siodemka.com. Strona gówna serwisu zyskała atrakcyjny i nowoczesny moduł reklamowy, informujący wszystkich użytkowników o najważniejszych nowościach dostępnych na stronie.
dodano 2010-11-12 | czytano 3953 razy Pokaż całość
Program certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi" już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan". Organizacje, przystępujące do uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Klientowi przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest ocena rozwoju strategii obsługi wobec swoich Klientów.
dodano 2010-10-02 | czytano 4756 razy Pokaż całość
14 stycznia 2010 jeden z serwisów internetowych opublikował artykuł informujący o przejęciu Siódemki przez Fedex. Następnego dnia artykuł został "zdjęty", jednak sprawa ma swój ciąg dalszy. Jednym z jej efektów jest poniższy wywiad z Prezesem Siódemka S.A., w którym stanowczo dementuje plotki o przejęciu.
dodano 2010-01-23 | czytano 6118 razy Pokaż całość
Siódemka S.A. została wyróżniona Złotym Laurem Klienta 2009” w kategorii „Usługi kurierskie – przesyłki krajowe”. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest produktom, usługom oraz markom, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów na krajowym rynku.
dodano 2009-08-31 | czytano 5316 razy Pokaż całość
W ramach usługi WebPack7, Klient ma możliwość zakupienia pakietu listów przewozowych (30, 50, 100, 200 lub 300 sztuk), ważnych przez okres sześciu miesięcy. Każdy z listów pozwala na zlecenie przewozu jednej standardowej paczki.
dodano 2009-08-31 | czytano 5487 razy Pokaż całość
Siódemka SA w ramach procesu zmiany wizerunku, z dniem 1 lipca br. uruchamia nową wersję swojej strony internetowej. Serwis www.siodemka.com nabrał bardziej dynamicznego charakteru, wzbogacony został również pod względem informacyjnym.
dodano 2009-07-03 | czytano 4242 razy Pokaż całość
Firma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno - prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną. Siódemka rozpoczęła także kampanię wizerunkową pod hasłem "Zawsze do przodu".
dodano 2009-06-06 | czytano 8259 razy Pokaż całość
Tani kurierzy w sieci. ( x 46122)
Dzień Darmowej Dostawy 2015 ( x 20637)
Ranking firm kurierskich ( x 20181)
Opinie o firmach i ich ocena ( x 19485)
Kolporter Express zmienił nazwę. ( x 13693)